poniedziałek, 21 marca 2016

Moja historia anteny telewizyjnej

Pomysłowość ludzi których spotkałem w swoim życiu była bardzo duża. Czasami nawet mnie przerażała. Dzisiaj przyszedł czas by wspomnieć stare dobre pomysły na zbudowanie anteny telwizyjnej z niczego, no prawie z niczego.

Każdy z nas był chociaż raz w sytuacji gdy już za godzin miał być mecz piłki nożnej, ale tak się jakoś stało że w miejscu w którym akurat się znaleźliśmy, był telewizor ale nie było anteny telewizyjnej.

No tak kiedyś było na biwakach. Ludzie oglądali lub nawet słuchali z pełną uwagą serialu "Niewolnica Izaura"  i zrobili wszystko by dało się obejrzeć.

Ale nie było anteny, w tej sytuacji pomysł by zbudować antenę ze wszystkiego jest cenny.

Sam widziałem jak odbiera telewizorek przekazywał czysty obraz dzięki temu rozwiązaniu. Z tym że same fotki pochodzą z roku 2016. Sprawdzały się również w 1989r. 

antena siatkowa


8 komentarzy:

  1. Jak wynajmowałem mieszkanie to nie miałem na początku kablówki, więc wziąłem kawałek kabla antenowego, wyjąłem drut, nawinąłem na rolkę ręcznika papierowego, żeby zrobić spiralkę. Po zdjęciu przykleiłem taśmą do kabla i podłączyłem do tv, a spiralkę powiesiłem na karniszu :) I o dziwo łapie prawie wszystkie kanały telewizji naziemnej w dobrej jakości. Miałem brać kablówkę, ale stwierdziłem, że to mi w zupełności wystarczy :) Nie wygląda to zbyt ładnie, ale działa i nic za to nie zapłaciłem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. TO fakt, inscenizowane anteny telewizyjne dają nieprzewidywalne efekty. Nie da się przewidzieć efektów ostatecznych. Mnie fascynują anteny internetowe wi-fi 2,4 Ghz. Szczególnie te z początkowego okresu gwałtownej rozbudowy internetu w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrzeba źródłem wynalazków :) Najważniejsze, że działa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polak wszystko potrafi ;) Trochę pomysłowości i można wiele

    OdpowiedzUsuń
  5. ja antenę już kupiłam, nawet doszła ale oczywiście zapomniałam o kablu .... po prostu można się załamać. ale tutaj https://www.oleole.pl/kable-antenowe.bhtml widzę że mają szybką dostawę to myśle, że szybko do mnie dojdzie brakująca część

    OdpowiedzUsuń
  6. Davbol www.davbol.pl - anteny bardzo wysokiej jakości. Polecamy.

    OdpowiedzUsuń

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!