piątek, 23 czerwca 2017

Jakiś czas temu szukałem mojej pasji oraz tego co mogę robić w życiu z radością a nie z musu.

Jestem pewien że ten temat z prowokuje wiele osób do dyskusji. Bo jak niby poukładać sobie wszystko wkoło siebie żeby było miło sympatycznie, a jednocześnie żebym nie musiał biegać codziennie do pracy która i tak nie zapewnia mi wystarczających środków na moje wydatki.

Tym razem chciałbym się podzielić z Tobą tym co zawsze chciałem robić w życiu i co ostatecznie czuję że osiągnąłem bo wcześniej wyznaczyłem taki cel i go mam w ciągłej realizacji.

Odrazu zaznaczę że, rozróżniam bezmyślne dawanie pieniędzy na ulicy co oceniam jako idiotyczne niszczenie innych ludzi. Nie akceptuje też angażowania się bez korzyści wzajemnych jako wolontariusz, gdy organizacja społeczna nie potrafi docenić włożonego czasu i traktuje ochotnika jak, pracownika przymusowego.


Oderwanie się od tego systemu to duże wyzwanie, mi zajęło to 6 lat i jeszcze nie jestem na tyle samodzielny na ile bym chciał. Wszystko musi mieć swoją drogę, nikt odrazu nie zbudował wielkiej agencji reklamowej z RZYMu, która dzisiaj ma swoje placówki w każdej większej wsi. Więc i mi zajęło nazywanie rzeczy po imieniu nieco dłużej niż mogłem się na początku spodziewać.


Jeśli dobrze odczytałeś między wierszami to pierwszym moim marzeniem było zostać ministrantem w kościele rzymsko-katolickim. A jeszcze większym zainteresowaniem wzbudziło chodzenie po kolędzie i zbieranie datków od ludzi. Fajne zajęcie. Nic nie sprzedajesz w nioczym nie pomagasz a ludzie dają ci kasę. 

Poźniej naszło mnie żeby poznawać inne związki religijne w moim miejscu zamieszkania. Kolejno był to bardzo interesujący związek religijny Kościół Zielonoświątkowy w RP. W którym pozostawałem członkiem lokalnej społeczności nawet 4 lata, czego efektem było otrzymanie chrztu w wodach pobliskiego jeziora. 

Ale to wszystko mimo chwilowego i pozornego zadowolenia nie dawało mi szczęścia, bo zawsze byłem na smyczy przekonań że tak wypada, Trzeba być biednym i uczęszczać do religijnej agencji reklamowej która jedyne co robi to oczekuje 10% mojego zarobku. Nic wielkiego bankowcy pośrednicy zadowalją się 5% udziałem w obrotach swoich podopiecznych, a tu 10.

Na szczęście KOMPUTER NIE GRYZIE, i korzystając z niego dotarłem dzięki serwisowi YOUTUBE do wielu myślicieli i filozofów oraz  wszystkich innych którzy wypowiadając się w jakieś sprawie sprawiali wrażenie że, są expertami. Pomyślałem no dobrze, jakie doświadczenie ma ten miły pan, który chodzi w sukience, nigdy oficjalnie wielu rzeczy nie doświadczył a udaje że dysponuje wiedzą z encyklopedii. 
Expert od wszystkiego czego nie poznał nigdy

Żeby było jasne, nie występuje tu przeciwko konkretnej osobie czy religii, zachęcam jedynie do samodzielnego podejmowania decyzji które pozwolą ci funkcjonować jak tego naprawdę oczekujesz. Bez bycia na smyczy przekonań które już dawno przestały być racjonalne.

Piękny przykład społecznego nieposłuszeństwa

Pozostawanie i trwanie w idiotyzmach i bez względna wiara w to co wypowiadają osoby udające expertów jest zwyczajnie groźne dla twojej kieszeni. 

Planowanie własnego życia, sprawia że 

W pewnym momencie zacząłem sobie zadawać  oczywiste pytanie, czego chciałbym od mojego życia zanim zakończę swoje życie? Czy bycie miernym ale wiernym wyznawcą jakiejś sub-kultury jest moim celem? Czy egzystowanie na granicy minimum socjalnego jest czym co sprawia że czuje się komfortowo?

Rozwijając swoje umiejętności i szukając PRACY czy zatrudnienia za 13zł brutto nie można liczyć na jaki kolwiek rozwój osobisty czy zapłacenie wszystkich swoich rachunków. Zamiast pośrednika zawnego pracodawcą trzeba zacząć świadczyć pomoc pomoc ludziom bez  pośredników, agencji reklamowych a odrazu wprost.

Wymyśl sobie swoich bohaterów i bogów a potem sprzedawaj te historię w miljonach egzemplarzy.

Znasz książkę Hary Potter? To ciekawy przykład opowieści która nigdy się nie zdarzyła, a jednak ludzie się tym zachwycili. Podobnie jest z historiami sprzedawanymi przez różne agencje reklamowe. One też sprzedają wydrzenia które się nie wydarzyły. To samo dotyczy różnych starych ksiąg, to mitologia nie życie. 

Nie planowanie swojego życia tylko dlatego że ktoś najarany zielskiem tak napisał jest wielki błędem


Tak się kończy milcząca zgoda na ingerowanie we własne życie, zmieszaniem składników, które razem są wybuchowe.

Od pewnego czasu zrozumiałem to i zacząłem planować tak jak to rozumiałem na tamtą chwilę. Nie informuje każdego o moich planach celach. Oficjalnie jestem bezdomny, bezrobotny, nie zatrudniony, ale ubezpieczony. Co najważniejsze pomagam ludziom tak jak potrafię najlepiej. Oczywiście pracuje za pieniądze. Ale jeśli mogę coś zrobić bez wynagrodzenia i nie powoduje to zbytniego uszczerbku na moich finansach to czemu nie. Jednak zawsze trzymam się od osób które mówią jedno a robią drugie z daleka. No chyba że to atrakcja turystyczna to korzystam bez większego sprzeciwu.

Przykład skuteczności w działaniu, mimo przeciwności w życiu dziennym

Lubię podpierać się żywymi przykładami które mnie inspirują do tego by być lepszym. Do tego by planować długoterminowo i odnosić sukcesy na wielu polach. Jeśli czujesz się również dumny z tego że możesz co roku brać udział w ogólnopolskiej dumie to gratuluje ci samodzielnego wolnego myślenia. To pierwszy krok do zmiany w Twoim życiu.


Moje zmiany zaczęły się od poznawania nowych ludzi, a poznałem ich dzięki podróżą i przebywaniu z nimi kilka godzin w jednym samochodzie. Dzięki portalowi społecznościowemu BLA-BLACAR, mogłem tanio i wygodnie umówić się na auto-stopa. Dzięki czemu moja energia mogła wznieść się na wyższy poziom. Jeśli również szukasz inspiracji w podróżowaniu przez poznawanie nowych ludzi, zapraszam cię do skorzystania z portalu który od wielu lat służy wielu Europejczykom w tym również Polakom w tanim przemieszczniu się między miastami, dorzucając się jedynie do kosztów benzyny. 

POMAGAJ ORAZ KORZYSTAJ PROPOZYCJA 1

serwis bla-blacar to również propozycja dla posiadaczy samochodów którzy chcieli by przewieźć dodatkowych pasażerów. Sprawdź czy przy okazji podróżowania przez całą Polskę możesz obniżyć koszty oraz komuś pomóc.
społecznosci europejskiej
Jeśli chcesz się uwolnić od swojego sprawdź to:
Pogram partneskie który uwolni cię od siedzenia na etacie, PROPOZYCJA 2,



Jeśli czujesz się zainspirowany do zmiany, i chciałbyś dodatkowe pieniądze zarobić to jest to propozycja dla Ciebie. Oczywiście nie wszystko bedzie takie proste i jasne. Ale możesz się uwonić od swojego pastucha-pracodawcy i zarabiać więcej dla siebie. Potrzebujesz więcej informacji przejdź do witryny Elektro-fitnes fiansowy i dowiedz się jak to zroobić dokładnie.

Jeśli potrzebujesz fiansowego szybkiego wspacia to mam dla ciebie kolejną opcję: PROPOYCJA NR 3

 wsparcie pożyczkowe -szybka gotówka
Szybka gotówka dla oczekujących szybkiego finansowania
Jestem aktywnym uczestnikiem tego rynku lubię pomagać na wiele sposobów, i nie ograniczam się do wybranych sposobów bo sięgam poza horyzonty. Jeśli też chcesz chcesz możesz skorzystać z szybkiej gotówki na Twoje konto, Przejdź do strony strony internetowej Elektrofitnes-finansowy  lub zadzwoń do mnie pod numer telefonu 799 832 556



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!