niedziela, 4 czerwca 2017

Jakie oferty wybierać gdy na rynku

Obecnie na rynku w mojej ocenie panuje ogromna wojna cenowa, która powoduje że, my klienci możemy przy odrobinie sprytu, wybrać ofertę która może być dużo tańsza niż to co do tej pory stanowiło standardowy poziom cenowy. Czasy kiedy abonament z dużą ilością minut kosztujących 99zł na miesiąc dawno mineły.


 Virgin mobiles to oferta lepszej telefoni komurkowej


Pamiętam jak emocjonowałem się gdy przechodziłem z extremalnie drogiej taryfy w której moja minuta kosztowała 0,89zł  w sieci pomarańcza. Wybór padł w tamtym czsie na fioletową sieć i cenę za minutę o wartości 0,49zł, co było dużym krokiem do zwyczajnego używania telefonu.

Teraz używam coś co zdobyło maje zaufanie

6 komentarzy:

  1. Jakże ja się cieszę, że teraz można wybierać i przebierać w różnorodnych ofertach! Ja obecnie jestem u zielonych, ale jeszcze ze stara kartą 36i6 :P i mam korzystne warunki jeżeli chodzi o poruszanie się w mojej sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety co chwilę zmieniam sieć, jakoś nie mogę znaleźć optymalnej. Ostatnio wgl widziałem bardzo śmieszną zachetę (chyba plusa) za dołączenie do sieci - gadżety ze Spidermanem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę powiedzieć, że niedawno przeniosłem się do Virgin Mobile i jestem mega zadowolony. Płace 29 zł na miesiąc, a praktycznie mam wszystko bez limitu. Zasięg też dobry, bo korzysta z Playa i T-Mobile.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest pełna lista operatorów zasięgu Virgin-Mobile. Bo ten wirtualny dostawca usług korzysta jeszcze ze wspólnych nadajników T-mobila oraz Orange. Co ostatecznie sprawia że można powiedzieć dużo dobrego o zasięgu tak skomponowanej usłudze.

      Na sam zasięg pomarańczowej sieci niewiele mogłem powiedzieć, poprostu był. Natomiast sposób ich rozliczeń to totalna masakra, haczyki niedopowiedzenia, wkręty, nie zrozumiałe sformułowania to norma.

      Obecnie testuje sieć A2mobile. Która ma zasięg własnych nadajników, jako że operuje również usługą darmowego internetu AERO2 to zaczeła sprzedawać również usługi telekomunikacyjne na własnej platformie.

      Powiem tyle że testuje to cudo którego utrzymanie kosztuje 19,90 co miesiąc i jeszcze nie mam pełnej opini. Ale jeśli miałbym jedyny numer w tej sieci to mój poziom strachu był by zbyt wysoki.

      Na szczęście dysponuje jeszcze innymi telefonami które mi rekompensują chwilowe obniżenia jakości sieci A2mobile

      Usuń
  4. Teraz tych ofert jest tyle, że spokojnie można przebierać. Konkurencja jest i to dobrze, dla nas użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam, że większość osób, gdy przywyknie do danego operatora to już jest z nim na wieku pomimo niezadowalającej oferty.

    OdpowiedzUsuń

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!