czwartek, 19 maja 2016

Jaki hosting wybrać do swojej strony? Kto powiedział że, drogo to najlepiej?

Ten blog to bardzo sympatyczna pozostałość po zajęciach dla emerytów i rencistów. W momencie przerwania lekcji pomyślałem, że można się dzielić doświadczeniami również innymi użytkownikami Internetu. 

Ostatnio na nowo postanowiłem zająć się edukacją, tym razem nieco młodszej widowni. Ponieważ są to dzieci w wieku 6 do 9 lat. A tematem spotkań przy komputerze jest programowanie Lego robotów.

OK OK, ale ja nie o tym dzisiaj chciałem.

Zacząłem uruchamiać strony Internetowe dla organizacji społecznych i przeraziłem się gdy dowiedziałem się jakie kwoty zgodzili się płacić za usługę serwera, zwaną hostingiem czy wykupienie domeny na rok.

Te niby promocje za 1zł, po roku powodują że, trzeba zapłacić nawet 1000zł, za przedłużenie podtrzymania istnienia swojej strony w sieci. Na szczęście część z tych którzy potrzebują strony Internetowe trafiają na właściwy nr telefonu w trójmieście i pozwalają sobie pomóc.

 Domyślam się że, większa część osób komentujących moje wpisy pozostawiając swoje komentarze dokonuje również podlinkowania swojej strony.

Ale gdyby ktoś potrzebował zaistnieć w Internecie, od początku to serdecznie zapraszam do kontaktu przez stronę projektu 500 plus

12 komentarzy:

  1. Dużo ludzi ma w sobie wewnętrznego chytrusa - sam kiedyś miałem hosting na stronie gdzie płaciłem za serwer 13 zł w skali roku. Był to autorski projekt licealistów. Kiedy moja strona całkiem ładnie się rozkręciła (300 UU dziennie) to młodzianie nie informując nikogo... zawinęli swój busines. :> Żadnego backupa, nic. Totalne dno - całą stronę trzeba było stawiać od nowa. Czasem warto pokonać w sobie tego wewnętrznego chytrusa i zainwestować te kilkadziesiąt pln w sprawdzony hosting. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Promocje są, nieraz faktycznie można zaoszczędzić. Zawsze co powtarzam, to żeby dokładnie czytać regulamin, jeżeli są promocje. U Ciebie, gdzie są ceny?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ceny są tam gdzie powinny być, czyli na swoim miejscu. Nie tworzę oferty masowej, więc nie ma potrzeby jej publikować. Trzeba być z ludźmi i dla nich tworzyć, a jeśli zajdzie takowa potrzeba to również zadziałać za darmochę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, teraz rzadko spotyka się ludzi którzy chcą pomóc za darmo, jeśli za darmo to jest jakiś haczyk. Niema co się dziwić pełno jest oszustów w sieci. nawet większe firmy ze znanym logo potrafią oszukać, Wiedząc to można się domyślić, iż hosting od 1 zł jest jedynie skrótem myślowym zapisanym na banerze reklamowym. Mówiąc prościej stwórzcie swój serwer, a nie wpadniecie na pułapkę promocyjną po której się przejedziecie. Jest wiele darmowych hostingów oczywiście wujek Google was nie znajdzie, ale przy odpowiednich staraniach wyrobicie swoją markę, że Googole już wam nie będzie potrzebny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 2 ulubione firmy hostingowe i niekoniecznie są to największe czy najdroższe marki w Polsce. Dla mnie liczy się jakość i niezawodność, którą dostaję tam już od wielu lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też szukam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Możliwości wyboru hostingu jest sporo. Najwazniejszym pytaniem jest jednak to do czego potrzebujesz tego hostingu. Na początek by zacząć publikować nie potrzebujesz wiele kupować. Bo możesz zacząć pisać bloga, podobnego do tego którego teraz oglądasz. Kolejnym krokiem według mnie jest zbudowanie strony firmowej. Mam wiele sukcesów zbudowanych na tej zasadzie. Jeśli potrzebujesz pomocy daj znać: info@mastech.vot.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To fakt, wybierając usługi hostingowe lepiej patrzeć na dostępne parametry - tak by zapewnić bezkonfliktowe utrzymanie danego serwisu www, aplikacji opartych o technologie internetowe, a także umożliwić obsługę domen i kont pocztowych. Jest w czym wybierać, bo firm oferujących usługi hostingowe jest sporo, tutaj przykładowa oferta - http://www.ideo.pl/technologie-internetowe/zarzadzanie-hostingiem/

    OdpowiedzUsuń
  9. Okazuje się że, dysponowanie hostingiem to odrobinę za mało. To tak jakbym miła narzędzie, ale bez instrukcji obsługi jego użycia. Jako prowadzący tego bloga pozwolę sobie przejrzeć bo jestem na etapie rozwoju moich usług, więc będę potrzebował zwiększania zasobów które używam dla moich klientów. Jeśli ktoś chciałby mi zaproponować ciekawe rozwiązania z zakresu hostingu to serdecznie zapraszam do kontaktu info@mastech.vot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie. Teraz jest dużo firm, które oferują szeroki zakres usług min hosting. Ja osobiście polecam https://www.nazwa.pl korzystam i jestem jak najbardziej na tak. Z innych nie korzystałam i mogę tylko o nich się wypowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, bardzo odradzam wspolprace z firmą nazwa.pl - ta firma to kpina

    OdpowiedzUsuń

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!