niedziela, 10 lipca 2016

Kolejny powiązany blog Tym razem komputer nie gryzie

Spodobało mi się że pisząc tego i kilka innych blogów można wywołać całkiem ciekawe wyniki, opowiadając o swoich doświadczeniach zdobywanych codziennie. Tym razem postanowiłem wykonać kolejny krok opisując wydawało by się oczywisty krok rozwoju, pod tytułem Internet nie gryzie. Od tego wpisu będę dzielił tematy na dwa nurty, tu nadal będę opisywał moje doświadczenia dotyczące problemów z komputerami w których mogłem wspierać moich użytkowników. Natomiast na nowym blogu będę opisywał doświadczenia które były powodowane, internetem.

Z pewnością będziesz mógł skorzystać z tego co przekazuje, podobnie jak tutaj również udostępniam mozliwość, pozostawienia linka do własnej strony, po napisaniu komentarza.

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia bloga INTERNET nie Gryzie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!