wtorek, 30 sierpnia 2016

Zakończyło się wsparcie systemu Windows XP - dla oprogramowania Drobox

Ostatnio otrzymałem korespondencje, która mnie odrobinę zasmuciła. Ale tylko odrobinę. Tak zastanawiałem czy na tyle mi zależy na korzystaniu z jednego programu, który dostarczał do tej pory funkcje dysku wirtualnego. Mówię tutaj o Dropbox, który właśnie przestał wspierać system windows xp, który pozostał na jednym z moich komputerów.

Przeszukałem internet, ale raczej nie znalazłem programu który mógłby obsłużyć mi to co mam na dropbox. Mam puki co zainstalowany win-xp i nie zamierzam tego zmieniać, bo to system orginalny i działa.

Oto korespondencja otrzymana od Dropbox

Witaj, Robert,

kontaktujemy się z Tobą, aby Cię zawiadomić, że Dropbox zakończył wsparcie systemu operacyjnego Windows XP i że Windows Vista to najstarsza wersja Windows, na której można uruchomić aplikację komputerową Dropbox. Ponieważ jeden lub kilka Twoich komputerów ostatnio pracował z aplikacją komputerową Dropbox (klient) na tym systemie operacyjnym, wylogowano Cię z aplikacji Dropbox na tych komputerach. Od teraz komputery te nie będą już mogły uzyskać dostępu do aplikacji komputerowej Dropbox oraz wysyłać lub otrzymywać aktualizacji plików.

Ale nie martw się – Twoje pliki i zdjęcia nigdzie sobie nie poszły. Aby dalej kontynuować korzystanie z aplikacji komputerowej Desktop, możesz postąpić zgodnie z instrukcjami firmy Microsoft https://support.microsoft.com/pl-pl/help/12373/windows-update-faq#T1=tab01 dotyczącymi zmiany wersji systemu na Windows Vista lub późniejszą. Jeśli nie możesz uaktualnić swojego systemu operacyjnego, możesz nadal mieć dostęp do swoich plików za pośrednictwem witryny Dropbox.


A ty z jakiego dysku korzystasz, do przechowywania dużej ilości danych ?

4 komentarze:

  1. Niestety, ale brak wsparcia wielu aplikacji i programów dla systemu Windows XP będzie coraz częstszym. Polecamy przetestować Dysk Google. Posiada przydatny edytor online niezależnie od wersji Windowsa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obawiam się że to nie zastąpi w 100 procentach dopbox-a. Wygoda w natychmiastowym synchronizowaniu jest dość odczuwalna. Fakt dysk -google daje pewne możliwości szczególnie gdy rozdziela plików, dokumentów po kontach. Ale 15 Gida może nie wystarczać do wielu celów. Obecnie skłaniam się na powrót do użytkowania mojego dysku USB 2.0 1 TB. Może jest stary i nie chodzi tak szybko ale jestem w stanie wrzucić na niego dane w ciągu max 30 minut i tak samo szybko do nich powrócić.

    Warto pamiętać o tym że najważniejsze pliki warto trzymać off line. Tak na wszelki wypadek, gdyby komputery przestały funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak długo ciągnęli tą wersje Windowsa. Błąd 0xc00007b był tam na porządku dziennym. Ile można.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc sama myślę o tym by nawiązać współpracę z dobrą firmą zajmującą się usługami informatycznymi. Dodatkowo też koszty nie są jakieś wysokie

    OdpowiedzUsuń

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!