
Nie zgadzam się z takim stanem rzeczywistości dlatego w rozmowach z moimi odbiorcami postanowiłem edukować ich o zasadniczej różnicy tego stanu.
Nie widzę najmniejszej potrzeby by finansować działalność firm które zarabiają na pośrednictwie z okolicznymi klientami. Wolę tworzyć powiązanie bezpośrednie z lokalnym realizatorem usług niż poprzez firmę z daleka. Przynajmniej w takim zakresie jaki jest możliwy.
Tak też postanowiłem w przypadku działań w projekcie firmy Domex Pruszcz która uruchomiła lokalnie sklep z ofertą drzwi, okien, rolet i co tylko w temacie wykończenia można sobie wyobrazić.
Oczywiście nie odbędzie się bez szczegółowego planu działań i bez kompromisowego podejścia do realizacji działań reklamowych. W rezultacie już za parę miesięcy zamierzam spowodować bardzo wysoki poziom zauważalności w internecie tego projektu.
A ty jakie masz doświadczenia z dziedziny globalizacji i ścierania się z firmami dużo większymi niż twoja?
![]() |
socjal media powinny być wykorzystywane w budowaniu widoczności oferty firmy |
Słuszne spostrzeżenia napisałeś i mam nadzieję, że wszystkie założone plany się udały! Nie mniej warto zwrócić uwagę przy tworzeniu sklepu nie tylko na reklamę firmy, oprogramowanie czy system do fakturowania, ale również wybrać system do kontroli magazynów. Dzięki temu mamy gwarancję na pełną kontrolę. Kiedy wdrożyłam w firmie zarządzanie magazynem transparentność firmy i przepływu produktów spowodował, że w końcu śpię spokojnie.
OdpowiedzUsuń