sobota, 13 lutego 2016

Pojawiła się nowa sieć w telefonach o nazwie 260 34

Niedawno przeglądając telefon w poszukiwaniu lepszych ustawień sieciowych natrafiłem na możliwość wyboru sieci komórkowej w której aktualnie może pracować urządzenie. Jest to o tyle ważne że nie wszędzie łączność telefoniczna będzie dobrej jakości gdy korzystamy z nadajników macierzystych. Korzystam z sieci komórkowej VIRGIN MOBILE, wirtualnego operatora który działa w oparciu o sieć PLAY, którego właścicielem jest spółka P4. Tych powiązań jest dużo ale najważniejsze dla tego wpisu jest to że dzięki nowej sieci o nazwie 260 34, Jest to sieć zbudowana przez zewnętrzną firmę dla firm, T-mobile oraz Orange. Jeśli więc masz telefon w jednej z tych sieci to poprostu pokaże ci że jesteś w zasięgu sieci własnej. Ale ja mam telefon w Virgin Mobile i mogę się łączyć przez tą infrastrukturę dzięki T-Mobile>>>PLAY>>>Virgin Mobile. Okazuje się że, transmisja dzięki tej sieci zawsze sięga makimum technologicznego bo z reguły mam 7,2 Mbita na sekundę przy ściąganiu. Pozatym to jest sieć wyłącznie 3G i nie zobaczysz jej gdy przełączysz telefon na 2G, chociaż czasami jest to konieczne. Na dzień dzisiejszy łączność z internetem dzięki sieci komórkowej całkowicie spełnia moje oczekiwania. Mam zasięg zawsze. Pewnie z tego powodu że nie wyjeżdżam z poza aglomeracji trójmiejskiej. Ale był taki czas kiedy trzeba było sobie radzić z łącznością internetową. W tedy używałem dodatkowej anteny i routera który doskonale radził sobie z połączeniem. Jeśli potrzebujesz wsparcia w wzmocnieniu internetu, przejdź do zakładki Informatyk Pruszcz Gdański i skontaktuje się zemną.

5 komentarzy:

  1. Mnie ostatnio orange coraz bardziej wkurza. Do tego stopnia, że poważnie myślę nad zmianą operatora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z panem powyżej, Orange jest coraz bardziej namolne i przytrzymuje ludzi za pomocą nowych śmieciowych ofert oraz kroczkami prawnymi, oczywiście zapraszam na mój blog http://ko-x-miks.blogspot.com/ poświęcony komputerom i nie tylko. szczególnie Zapraszam Autora blogu :) (chętnie wysłucham rad)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie sama telekomunikacja jest bardzo dobrze rozwinięta i moim zdaniem warto jest się tym tematem zainteresować. Ja także po przeczytaniu https://www.web-news.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna-dla-malych-firm/ wiem już dokładnie jak działa wirtualna centrala telefoniczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem również bardzo fajną opcją jest korzystanie z telefonów IP i ja właśnie od niedawna go posiadam. bardzo ciekawie na ich temat napisano w https://www.biznesgazeta.pl/co-to-sa-telefony-ip-kiedy-moga-okazac-sie-przydatne/ i muszę przyznać, że jak najbardziej warto jest się tym zainteresować.

    OdpowiedzUsuń

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!