wtorek, 4 września 2018

Balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym, czy

równowaga pomiędzy pracą a życiem, to możliwe. 
Zaczołem po polsku bez zbędnego nadęcia i korzystania z języka angielskiego. Tak zwyczajnie, bo moim zdaniem trzeba czuć to co się tworzy.  Początek rozmyślania na tym jak zyskać przewagę nad tym co różne osoby odbierają jako stałą gonitwę za pieniądzem.

Czy jest jakaś sensowna możliwość  by być gotowym na to by prowadzić nudne regularne życie.

Obecnie bardziej niż kiedyś zainteresowałem się tym tematem  ze względu na to że, zacząłem całkowicie inny etap mojej kariery zawodowej czy życiowej. Który większość ludzi uważa za dość rewolucyjne podejście.

Tak się składa że moja praca na przestrzeni czasu moja praca tak naprawdę nie zmienia się, ale   technologia sprawia że moja praca jest możliwa obecnie praktycznie z każdego miejsca w Europie, a przy pewnych nakładach nawet z każdego miejsca na kuli ziemskiej.

Praca z domu dla mnie to przeszłość, teraz interesuje mnie praca z miejsca w którym aktualnie jestem. Czy ktoś mnie może zatrudnić? Zdecydowanie nie, zacząłem działać jako samodzielny specjalista ds obsługi klienta i to podróżujący puki co po Niemczech.

Z uśmiechem przyglądam się rozważaniom na temat tego jak to pracodawcy i pracownicy szukają perfekcyjnego wykorzystania czasu pracy. Większość z uczestników tworzy konflikt pokoleń powodujący, konflikt wolności.

Jeśli jesteś w tym momęcie pracownikiem korporacji to zachęcam cię do tego by zastanowić się czy nie można twojej pracy sprzedawać w postaci usługi na otwartym rynku dzięki czemu mógł byś samodzielnie stanowić o tym co faktycznie chciałbyś ze swoim życiem.

To jednak wymaga, wzięcia odpowiedzialności za swoje decyzje i stworzyć zwartą ofertę która będzie zbierała twoje propozycje dla rynku i umożliwiała ci rozwój osobisty oraz finansowy.

 Na dzień dzisiejszy to firmy zgłaszają się do mnie i pytają czy byłbym zainteresowany podjęciem współpracy. Bo rynek niemiecki przyjmie każdą ilość pracowników w wybranych działach gospodarki, w związku z tym moja postawa jest otwarta na rozmowy o nieco wyższym poziomie wynagrodzenia które spowoduje że moje cele finansowe zostaną wypełnione.


Moim bieżącym celem zawodowym jest potrzeba zwiększenia potencjału by świadczyć moje Marketingowe usługi w Gdańsku by zrealizować nowy element rozwoju mojej działalności rynkowej.

Tak czy inaczej wszystko jest grą rynkową w której jeśli jesteś dostatecznie silny wyznaczasz zasady a jeśli pozwolisz sobie wmówić poddaństwo to godzisz się na słabe warunki.

Teraz pytanie do publiczności.
Jaką rolę w społeczeństwie ty przyjmujesz, zwycięzcy z dnia na dzień czy pokornego sługi który realizuje plan magicznego przyjaciela wyobrażonego przez przywódcę duchowego z dalekiego kraju?

21 komentarzy:

  1. Więcej tego typu artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mozliwe :) zelzy jaka branżą - jak ktos jest budowlancem to raczej nie bedzie pracowal po pracy ale np IT to ciagla parac 20h dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Branża IT jest specyficzna. Tutaj balans pomiędzy pracą a życiem prywatnym jest wręcz pożądany, bo faktycznie pracuje się niekiedy całą dobą, albo w różnych godzinach. Trzeba więc dobrze zaplanować sobie pracę, szczególnie gdy nie pracujemy na umowę o pracę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Work-life balance jest coraz częściej wprowadzany w korporacjach, czasem trochę na siłę, ale jest. Nie musi się też w branży IT całych 8h przesiedzieć przed monitorem. Można robić większe przerwy, wyjść – tzw. elastyczny czas pracy. Jeśli ktoś chce to naprawdę pogodzi pracę z życiem prywatnym lub z sukcesem porozdziela te strefy. Wszystko zależy od podejścia i nastawienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś naprawdę chce skorzystać z bardzo dobrej firmy to polecam skorzystać z Pluskwy Warszawa .Moja bardzo bliska przyjaciółka z tej firmy korzysta od bardzo dawna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj no róznie to bywa bywa i tak, że ja prace przynoszę do domu bo inaczej nie umiem i nikt nie jest o to zły :) Czasami mam do ogarnięcia coz na toybrick, więc działam, taka moja praca, bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki przewodnik to skarb! Zwłaszcza dla poczatkujacych ! Ja jeszcze inwestuję w oprogramowanie dla firm budowlanych bo tak naprawde potrzebuję bardzo domojej nowy firmy tego typu produktów, trzymajcie kciuki aby wszystko sie udało

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście z biegiem lat staliśmy się bardziej mobilni i tak naprawdę możemy pracować wszędzie, gdzie jest dostęp do internetu. Nie tak dawno przeżyłem niemały szok, gdy dowiedziałem się, że faktoring online to teraz zupełna norma. Ja zatrzymałem się na etapie, gdy wszelkie dokumenty trzeba było składać osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dużo korzystam z internetu mobilnego i właśnie zastanawiam się nad wyborem sieci komórkowej, która ma dobre oferty. Co myślicie o nju mobile: https://gsmekspert.pl/njumobile ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Pracując z domu, albo jak to w tekście ładnie zostało ujęte "praca z miejsca w którym aktualnie jestem" wymaga wyszkolenia w sobie umiejętności odróżniania czasu pracy od czasu "po pracy". Jest to trudne ale wykonalne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych komentarzy pod artykułem powinno być więcej. Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się całkowicie! Etat to nie jest dobra opcja dla młodych. Teraz zdecydowanie lepiej jest prowadzić swój biznes - to szansa na uzyskanie wolności (każdej) :) Życie ma się jedno, po co spędzać go w rutynowej pracy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem teraz to najlepiej jest zatrudnić się gdzieś, aby nabrać doświadczenia, a równocześnie brać udział w szkoleniach pod konkretnie przez nas obrany obszar, aby doskonalić to co robimy. Kolejna kwestia to dobór odpowiednich studiów, które możemy równocześnie mieć i mając takie zaplecze możemy się odpowiednio przygotować do pokierowania swoją przyszłością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że pracodawca w ogóle nie powinien się kontaktować z pracownikiem po godzinach pracy jeśli stanowisko tego nie wymaga. Sama mam telefon służbowy, ale nie odbieram go po pracy. Nie chcę, aby pracodawca myślał, że będę zawsze dostępna dla niego 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ale świat zmierza w takim kierunku, że taki zwykły szary pracownik, aby się wybić to musi zostawać po godzinach w biurze albo nie raz być dostępnym na zawołanie jak już jest w domu po skończonej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie my niedawno zdecydowaliśmy się na współpracę z dobrą firmą informatyczną i faktycznie jeśli chodzi o współpracę to jest ona bardzo udana

    OdpowiedzUsuń
  17. Również uważam że balans pomiędzy tymi dwoma rzeczami jest niezbędny

    OdpowiedzUsuń
  18. Powiem wam, że ja niedawno znalazłam dosyć ciekawe rozwiązanie dla firm. Ogólnie dużo osób zachwalało sobie tą ofertę, więc może dla mnie to będzie dobry wybór

    OdpowiedzUsuń
  19. Ogólnie warto również pomyśleć o dobrej firmy świadczącej usługi informatyczne. Niedawno znalazłam dobrą ofertę i co ważne koszty usług też nie są jakieś wygórowane

    OdpowiedzUsuń

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!