niedziela, 22 listopada 2015

Bezpieczeństwo komputera: Pobieranie pliku zostało zablokowane

Ostatnio wyszukiwałem program do przesyłania plików  na serwer Internetowy. Tak wiem brzmi to dość tajemniczo i tak naprawdę nie do końca zrozumiałe. Spróbuje więc nieco inaczej.

Mówię tu o kliencie FTP, czyli programie komputerowym korzystającego z protokołu do transmisji danych.
Więcej o tej technologi można przeczytać na stronie najstarszej encyklopedii WIKIPEDI

Więc wybrałem najstarszy jaki znam z nazwy i funkcjonowania program do tego celu czyli Total Commander. Jakie było moje zdziwienie po wyświetleniu informacji o zablokowaniu ściągania pliku z powodu zagrożenia dla komputera.

Widok komunikatu zamieściłem pod spodem.

Zamieściłem go tu ponieważ uważam, że może komuś znaczy Tobie uratować życie, komputera. Jeśli odpowiednio wcześniej zareagujesz i zaniechasz uruchamiania to uratujesz komputer przed awarią.

Ale gdybyś nie miał na tyle szczęścia i poszukujesz stałego wsparcia Informatycznego Na terenie Pruszcza Gdańskiego, to serdecznie zapraszam do kontaktu tel: 690 668 542.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Postaw kursor w tym miejscu poniżej, użyj myszki przez kliknięcie lewego klawisza myszki, po czym rozpocznij pisać swój komentarz.

Napisz 3-4 zdania, zainteresuj czytelników, zadawaj pytania, postaram się odpowiedzieć na wszystkie.

Jeśli chcesz możesz pozostawić adres swojej strony internetowej, poprostu wybierz że publikujesz jako Nazwa/adres URL i wpisz swoją nazwę oraz adres do swojej witryny.

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza!!!